03 листопада 2021 року в Малошпаківському ЗДО
ВІДБУВСЯ ОСНОВНИЙ ЕТАП ДОСЛІДЖЕННЯ ЩОДО ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЗА МЕТОДИКОЮ ECERS-3.
ECERS– це дослідження, зосереджене на розвитку дитини, яка є центральною у всій структурі оцінювання. Тому ECERS:
- сприяє індивідуалізації освіти. Оцінювання акцентоване на конкретній дитині, яка має можливість обрати активності, висловити чи сформувати свою думку незалежно від думки дорослих, встановити межі чи допомогти собі, усамітнившись у тихому кутку;
- досліджує різні види діяльності дітей у дитсадку: вільну гру, математику, мистецтво, мовлення, літературу, розвиток великої та дрібної моторики, музику, фізичну активність, науку та природознавство тощо;
- робить акцент на комунікації вихователів з дитиною, зокрема чи дитина формулює запитання до кінця, а вихователь не перебиває її з відповіддю, чи вихователь відчуває динаміку групи і змінює активності, фізичний контакт за емоційної потреби дитини, чи педагог залучає дітей до вирішення проблем;
- підвищує значення середовища, в якому розвивається дитина: простору, взаємодії з однолітками та дорослими і організації дня дитини;
- досліджує взаємодію всіх учасників виховного процесу: дітей, батьків та персоналу дитячого садка;
- дає можливість вирівняти в якості комунальні та приватні заклади, створити єдиний стандарт дошкільної освіти та синхронізувати у своїй діяльності всі дитячі садки.