Інформація
про проведення «Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності дитини» в Малошпаківському закладі дошкільної освіти.
На виконання наказу відділу освіти, культури та соціального захисту населення Дядьковицької сільської ради «Про проведення Тижнів знань в закладах дошкільної освіти» від 16.03.2021 року в Малошпаківському ЗДО було проведено «Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності дитини» з 18 жовтня 2021 року по 22 жовтня 2021 року.
Протягом тижневика освітня робота з дошкільнятами проводилася за тематичними днями :
- Дитина і побут;
- Дитина і вулиця;
- Дитина і гра;
- Дитина і природа;
- Дитина і здоров’я.
Проведено тематичні заняття: «Небезпечні предмети в руках дітей»(ознайомлення із соціумом), розгляд ілюстрації «Вулиця міста», розповідь – бесіда «Який буває транспорт» (розвиток мовлення), «Світлофор» (ліплення), «Небезпечні місця для ігор», «Подорож із білочкою по гриби» (ознайомлення із природним довкіллям), «Будиночок для звірят» (конструювання), «Світ навколо мене» (валеологія), «Небезпечні предмети», «Вогонь злий, вогонь добрий», «У світі дорожнього руху», «Веселий друг Світлофор», «Небезпечні предмети побуту», «Їстивне, неїстівне», «Лікарські рослини на варті здоров’я», «Безпека в природі», «Свої та чужі люди», «Безпека у побуті» (розвиток мовлення), «Будь обережний малюк, гостре не бери до рук», «До країни здорових зубів» (валеологія), «Гриби – боровички» (обривна аплікація), «Особиста безпека» (ознайомлення із соціумом), «Танок осіннього листя» (малювання).
Читання тематичних творів : І.Бойко «Сірничок», О.Берман «Пожежна машина», В.Сухомлинський «Лялька під дощем», казка «Котик і Півник», «Кицькин дім», «Вовк на семеро козенят», Л.Яковенко «Не грай сірниками», Л.Шуваєва «Не жартуй з вогнем», вірші І.Сонечко «Йдемо гуляти на вулицю», «Морква», Б.Мельничук «Котику сіренький», Л.Яковенко «Не стрибати з висоти», «Не грай сірниками», «Не ламай меблі», В.Паронова «Зебра», «Пішохідний перехід», К.Перелісної «Котик», «Чистюля».
Проведено дидактичні ігри: «Чим можна гратися», «»Світлофор», Так чи ні?», «Упізнай іграшку», «Небезпечні предмети», «Врятуймося разом», «Що можна, а що ні?», «Добре – погано», «Чим вдома гратися не слід», «Що змінилось?», «Якого кольору машина», «Можна – не можна», Щи ми одягаємо, що взуваємо», «Що де росте», «Що для чого потрібне», «Який ти? Що в тебе є?», «Хто де їде, хто де йде», «Знайди правильний знак», «Дарунки лісу», «Ми звемо на допомогу».
Проведено рухливі ігри: «Не наступи», «Горобчики і автомобіль», «Поїзд», «М’яч у колі», «Пострибаємо як зайчики», «Жабки», «Злови м’яч», «Влуч у коло», «Сонечко і дощик», «Хто далі кине шишку», «Підкинь м’яч вище», «Дожени м’яч», «Де подзвонити?», «У ведмедя у бору», «Кмітливий пішохід», «Трамвай», «Горобці й автомобіль», «Торкнися іграшки», «Ми веселі діти», «Світлофор», «Розвідники», «Перерва», «Потяг», «Кольорові автомобілі», «Сонечко і дощик», «Умілий пішохід», «Автомобілі», «Знайди свій колір»,
Проведено сюжетно – рольові ігри: «Лікарня», «Сім’я», « Водії», «Пожежники», «Ми пішоходи», «Оперативно – рятувальні служби», «Аптека», «Транспорт».
Проведено мовленнєві ігри: «Склади віршик», «Доповни речення», «Закінчи думку», «Так чи ні».
Проведено бесіди: «Природа піклується про нас», «Ми пішоходи», «Небезпечні ігри вдома», «Про вітаміни», «Про правила спілкування», «Чому не можна чіпати чужих собак», «Чому не можна гратися біля проїжджої частини вулиці», «Наскільки ти самостійний», «Які природні явища небезпечні для людини», «Зелена аптека», «Безпека на перехресті», «Люди довкола тебе», «Служби порятунку», «Коли гра не доводить до добра», «Природа друг, коли ти її добре знаєш», «Свої – чужі», «Небезпечні речі в руках дітей», Коли в тварин буває поганий настрій», «У здоровому тілі здоровий дух» , «Правила поведінки на природі», «Я йду до дитячого садка», «Маруся захворіла».
Проведено моделювання ситуацій: «Їдемо на велосипеді», «Світлофор і кошеня», «Чому киця сердиться», «Чужа собака гавкає», «Зламана гілка», «Незнайомець пропонує», «З ким можна спілкуватися , а з ким – ні», «Обережно невідомий предмет», «Червоне світло застало посеред дороги», «Падіння з висоти», «Якщо ти сам вдома», «Коли ліки поліпшують здоров’я, а коли шкодять», « Чому можна захворіти», «Як діяти у надзвичайних ситуаціях».
Проведено цільові прогулянки: «Перші кроки до природи», «До зупинки пасажирського транспорту», «До пішохідного переходу», спостереження : за станом погоди; за осінніми явищами природи; за рухом транспорту; за берізками; за небом, сонечком, вітром; за собачкою; за деревами, осіннім опалим листям.
Проведено виготовлення з паперу попереджувальних знаків, ігровий тренінг : «Служби 101, 102, 103, 104», «Допомога потерпілому».
Проведено перегляд тематичних мультфільмів з правил поводження з вогнем, електроприладами, на дорозі, «Уроки Тітоньки Сови», «Уроки безпеки», «Кицькін дім».
Проведена робота з батьками на теми: «Попередження тавматизму серед дітей», «Безпека в побуті», «Особиста безпека», «Діти та телевізор», «Отруйні гриби та ягоди», «Навчіть дитину бути обережною з незнайомцями», «Поведінка батьків – приклад для наслідування».
Недоліки :
- не обладнано приміщення ЗДО автоматичною пожежною сигналізацією;
- не придбано противогази;
- відсутня радіоточка;
- не встановлено блискавкозахисти;
- не проведено технічне обслуговування пожежного гідранта.