Малошпаківського закладу дошкільної освіти
ЗМІСТ
Розділ І. Загальні положення | ||
1.1. | Короткі відомості про Малошпаківський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) | 3 |
1.2. | Мета та завдання освітньої програми ЗДО | 4 |
1.3. | Очікувані результати освітньої роботи у ЗДО | 5 |
Розділ ІІ. Пріоритетні завдання Малошпаківського ЗДО | ||
2.1. | Пріоритетні завдання педагогічного колективу на 2024/2025 навчальний рік | 8 |
2.2. | Завдання педагогічного колективу на літній період 2025 року | 8 |
2.3. | Шляхи реалізації пріоритетних завдань | 9 |
Розділ ІІІ. Особливості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану. Інноваційна та експериментальна діяльність | ||
3.1. | Особливості організації освітнього процесу у ЗДО | 10 |
3.2. | Освітня взаємодія з дітьми: надолуження освітніх втрат через дію воєнного стану | 11 |
3.3. | Сучасні методи і прийоми формування соціально-громадянської компетентності дошкільників | 13 |
3.4. | Нормативно-правове забезпечення освітнього процесу | 16 |
3.5. | Розподіл занять на тиждень\граничне навантаженняна дитину | 18 |
3.6. | Розклад занять на 2024/2025 навчальний рік | 20 |
3.7. | Система фізкультурно-оздоровчої роботи у ЗДО | 22 |
3.8. | Інтеграція освітнього процесу у ЗДО | 23 |
3.9. | Інноваційна освітня діяльність у ЗДО | 24 |
Розділ ІV. Програмно-методичне забезпечення освітньої діяльності | ||
4.1. | Базовий компонент дошкільної освіти (2021) | 27 |
4.2. | Програма розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі» (2019) | 29 |
4.3. | Парціальна програма «Україна – моя Батьківщина» | 30 |
4.4. | Програмно-методичне забезпечення освітнього процесу: навчальні видання | 30 |
Розділ V. Інструменти забезпечення якості освіти | ||
5.1. | Кадровий склад закладу дошкільної освіти | 33 |
5.2. | Якісний аналіз педагогічних працівників на 2024/2025 навчальний рік | 34 |
5.3. | Матеріально-технічне забезпечення ЗДО | 34 |
5.4. | Першочергові проблеми закладу дошкільної освіти на перспективу | 40 |
Розділ VI. Планування освітньої діяльності | ||
6.1. | Вихідні положення щодо планування освітньої діяльності у ЗДО | 42 |
6.2. | Річне перспективне планування освітньої діяльності за тематичними освітніми блоками | 43 |
6.3. | Основні структурні компоненти місячного перспективного планування освітньої роботи | 43 |
6.4. | Планування роботи з батьками: діяльність Консультативного центру для батьків | 45 |
Розділ VІI. Інструменти проведення моніторингу освітнього процесу | ||
7.1. | Завдання моніторингового дослідження | 47 |
7.2. | Комплексна оцінка рівня розвитку дитини-дошкільника: авторська технологія | 48 |
7.3. | Основні критерії визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку та її готовності до навчання у НУШ | 51 |
Розділ VІІI. Основні показники реалізації освітньої діяльності | ||
8.1. | Основні показники, що характеризують найістотніші сторони розвитку дитини напередодні її вступу до НУШ | 59 |