Комунальний заклад “Малошпаківський заклад дошкільної освіти (ясла-садок)" загального типу
Дядьковицької сільської ради Рівненського району Рівненської області

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА Малошпаківського закладу дошкільної освіти на 2024/2025 навчальний рік

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА

Малошпаківського закладу дошкільної освіти

на 2024/2025 навчальний рік

 

 ЗМІСТ

Розділ І. Загальні положення

1.1.

Короткі відомості про Малошпаківський заклад дошкільної освіти (ясла-садок)

3

1.2.

Мета та завдання освітньої програми ЗДО

4

1.3.

Очікувані результати освітньої роботи у ЗДО

5

Розділ ІІ. Пріоритетні завдання Малошпаківського ЗДО

2.1.

Пріоритетні завдання педагогічного колективу на 2024/2025 навчальний рік

8

2.2.

Завдання педагогічного колективу на літній період 2025 року

8

2.3.

Шляхи реалізації пріоритетних завдань

9

Розділ ІІІ. Особливості організації освітнього процесу в умовах воєнного стану. Інноваційна та експериментальна діяльність

3.1.

Особливості організації освітнього процесу у ЗДО

10

3.2.

Освітня взаємодія з дітьми: надолуження освітніх втрат через дію воєнного стану

11

3.3.

Сучасні методи і прийоми формування соціально-громадянської компетентності дошкільників

13

3.4.

Нормативно-правове забезпечення освітнього процесу

16

3.5.

Розподіл занять на тиждень\граничне навантаженняна дитину

18

3.6.

Розклад занять на 2024/2025 навчальний рік

20

3.7.

Система фізкультурно-оздоровчої роботи у ЗДО

22

3.8.

Інтеграція освітнього процесу у ЗДО

23

3.9.

Інноваційна освітня діяльність у ЗДО

24

Розділ ІV. Програмно-методичне забезпечення освітньої діяльності

4.1.

Базовий компонент дошкільної освіти (2021)

27

4.2.

Програма розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі» (2019)

29

4.3.

Парціальна програма «Україна – моя Батьківщина»

30

4.4.

Програмно-методичне забезпечення освітнього процесу: навчальні видання

30

Розділ V. Інструменти забезпечення якості освіти

5.1.

Кадровий склад закладу дошкільної освіти

33

5.2.

Якісний аналіз педагогічних працівників на 2024/2025 навчальний рік

34

5.3.

Матеріально-технічне забезпечення ЗДО

34

5.4.

Першочергові проблеми закладу дошкільної освіти на перспективу

40

Розділ VI. Планування освітньої діяльності

6.1.

Вихідні положення щодо планування освітньої діяльності у ЗДО

42

6.2.

Річне перспективне планування освітньої діяльності за тематичними освітніми блоками

43

6.3.

Основні структурні компоненти місячного перспективного планування освітньої роботи

43

6.4.

Планування роботи з батьками: діяльність Консультативного центру для батьків

45

Розділ VІI. Інструменти проведення моніторингу освітнього процесу

7.1.

Завдання моніторингового дослідження

47

7.2.

Комплексна оцінка рівня розвитку дитини-дошкільника: авторська технологія

48

7.3.

Основні критерії  визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку та її готовності до навчання у НУШ

51

Розділ VІІI. Основні показники реалізації освітньої діяльності

8.1.

Основні показники, що характеризують найістотніші сторони розвитку дитини напередодні її вступу до НУШ

59